L’Anuari 2024 de la Fundació Bofill analitza els principals indicadors educatius en clau evolutiva i en comparativa internacional. L’anàlisi i l’aposta política que fa, va més enllà del d’anuaris anteriors, tot involucrant visions i accions d’àmbits que no són únicament escolars.
Albert Roger Herreros
Consultor ambiental del programa Escoles + Sostenibles de Barcelona.
Formació
Grau de Ciències Ambientals a l'UAB i Màster oficial de Dret Ambiental de l'URV.
Experiència
Assessora i acompanya a centres educatius de la xarxa Barcelona + Sostenible a crear, desenvolupar, implementar i avaluar els seus projectes transformadors cap a la sostenibilitat. Aquest acompanyament inclou la formació de docents en diferents eixos vinculats amb el medi ambient. A més a més, durant dos anys, va desenvolupar pràctiques de suport al Grup de Recerca Complex del Departament de didàctica de la Matemàtica i les Ciències experimentals de l'UAB.
Projectes
- Límits i oportunitats d'un grup de mestres que volen ambientalitzar el currículum.
- Barcelona Energia. Nous valors per subministrar electricitat.
Ha participat als seminaris de debat dels capítols de l'Estat de l'educació a Catalunya, Anuari 2024.
Projects
Involved in the initiative