

PENTABILITIES is a project designed to foster students’ social and emotional skills in the classroom, using a series of digital and innovative tools. It is focused on secondary school students in a vulnerable situation.
Llicenciada en Arquitectura per la Universitat Politècnica de Catalunya, Màster en Formació del Professorat especialització de Matemàtiques per la Universitat Autònoma de Barcelona, postgrau en Estratègies Educatives per a la Ciutadania Global per la Universitat de Barcelona i Certificat de Professionalitat en Mediació Comunitària.
Amb experiència professional a cavall entre la docència, la gestió de projectes i la facilitació de processos col·lectius i comunitaris. La seva activitat professional comença participant en diferents Plans de Dinamització Comunitària i com a tècnica en diverses entitats del Tercer Sector i l'Economia Social i Solidària. S'inicia en la docència treballant en centres educatius d'alta complexitat com a professora de matemàtiques, mentre participa en el programa de desenvolupament en lideratge educatiu ExE. Posteriorment ha coordinat i impulsat projectes d'innovació social des de l'àrea de cohesió social d'Òmnium Cultural i ha estat formadora a l'Escola d'Estiu de Rosa Sensat.
Dins del projecte Pentabilities forma part de l'equip encarregat de la implementació del programa facilitant acompanyament als docents i centres educatius que hi participen.
Involved in the initiative
PENTABILITIES is a project designed to foster students’ social and emotional skills in the classroom, using a series of digital and innovative tools. It is focused on secondary school students in a vulnerable situation.
“Educational Support. Accompanying to accelerate opportunities” is an innovative programme intended to make it possible for all children and teenagers to be as well-equipped as possible to have successful educational careers, no matter what their starting conditions are.