Elena  Justo
"Sempre a punt. Em moc permanentment per construir xarxa i fer front a l'exclusió i les desigualtats."

Elena Justo

Llicenciada en Arquitectura per la Universitat Politècnica de Catalunya, Màster en Formació del Professorat especialització de Matemàtiques per la Universitat Autònoma de Barcelona, postgrau en Estratègies Educatives per a la Ciutadania Global per la Universitat de Barcelona i Certificat de Professionalitat en Mediació Comunitària.

Amb experiència professional a cavall entre la docència, la gestió de projectes i la facilitació de processos col·lectius i comunitaris. La seva activitat professional comença participant en diferents Plans de Dinamització Comunitària i com a tècnica en diverses entitats del Tercer Sector i l'Economia Social i Solidària. S'inicia en la docència treballant en centres educatius d'alta complexitat com a professora de matemàtiques, mentre participa en el programa de desenvolupament en lideratge educatiu ExE. Posteriorment ha coordinat i impulsat projectes d'innovació social des de l'àrea de cohesió social d'Òmnium Cultural i ha estat formadora a l'Escola d'Estiu de Rosa Sensat.

Dins del projecte Pentabilities forma part de l'equip encarregat de la implementació del programa facilitant acompanyament als docents i centres educatius que hi participen.