Devices, connectivity, guidance and basic training are not enough to ensure that the digitalisation of education promotes more effective learning and bridges the digital gap. This is why pedagogical designs are needed to help teachers and schools apply digital technologies with active and competent methodologies.
Jordi Simón
La seva tasca principal la realitza com a professor, tutor i investigador a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’educació i l’esport Blanquerna de la Universitat Ramon Llull.
Coordinador de Títols Propis i Formació continuada de la FPCEE Blanquerna – URL.
Imparteix l’assignatura de Gestió de la informació i TIC en el grau de Mestre on també exerceix com a tutor. Imparteix sessions de recerca i publicació de documentació científica en el Màster Universitari en atenció a la diversitat i escola inclusiva entre d’altres matèries
Investigador del Grup Pedagogia, Societat i Innovació amb el suport de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (PSITIC), de la URL i membre del Servei d’Orientació Pedagògica en l’ús de les TIC (SOPTIC) de la FPCEE Blanquerna.
Imparteix docència regularment als estudis de postgrau a la Facultat de Comunicació i relacions Internacionals Blanquerna, a l’Escola D’estiu Blanquerna i col·labora a nivell tècnic i pedagògic amb d’altres institucions i entitats. Llicenciat en Geografia i Història i doctor en Psicologia.
Projects
Involved in the initiative