

MATH TUTORING is a mathematics tutoring and enrichment project that combines face-to-face tutoring in small groups with an online platform. Its purpose is to support those students who need it most in learning mathematics.
Psicòloga (UB) i màster en Neuropsicologia i educació (UNIR) i cursant màster de psicoteràpia del vincle afectiu (UDG). Formada complementàriament en l'enfocament restauratiu global (comunicació no violenta), en mediació comunitària i en teatre de l'oprimida.
Ha participat en projectes de recerca relacionats amb el benestar a la infància i amb la salut mental (primers auxilis en salut mental juvenil, Fundació CHM Salut Mental). També ha fet acompanyament psicoterapèutic a famílies, joves i infants. Actualment s'estrena a la Bofill formant part de l'equip d'acompanyament a centres del programa Math Tutoring.
Involved in the initiative
MATH TUTORING is a mathematics tutoring and enrichment project that combines face-to-face tutoring in small groups with an online platform. Its purpose is to support those students who need it most in learning mathematics.
“Educational Support. Accompanying to accelerate opportunities” is an innovative programme intended to make it possible for all children and teenagers to be as well-equipped as possible to have successful educational careers, no matter what their starting conditions are.