

MATH TUTORING is a mathematics tutoring and enrichment project that combines face-to-face tutoring in small groups with an online platform. Its purpose is to support those students who need it most in learning mathematics.
Doctora en didàctica de les Ciències i les Matemàtiques per la UAB, Llicenciada en Psicopedagogia per la UOC, i formació inicial de Mestra per la UB.
La seva trajectòria professional es vincula a la formació inicial i permanent de mestres i professionals de l’educació, com a professora associada a la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. I prèviament, al disseny, planificació, implementació i avaluació de projectes educatius vinculats a l’Educació Científica i l’Educació per la Sostenibilitat, en el marc de la spin-off Rizoma Educació Transferència, de la UAB.
La vinculació amb el món universitari li ha permès participar de projectes de recerca, innovació i transferència de coneixement, on el paper de l’avaluació qualitativa ha estat clau per a prendre decisions orientades a la comprensió i canvi dels processos i programes educatius dins i fora de l’aula.
S’incorpora a la Fundació Bofill el gener de 2023 per realitzar l’avaluació qualitativa dels projectes de Suport Educatiu.
Involved in the initiative
MATH TUTORING is a mathematics tutoring and enrichment project that combines face-to-face tutoring in small groups with an online platform. Its purpose is to support those students who need it most in learning mathematics.
“Educational Support. Accompanying to accelerate opportunities” is an innovative programme intended to make it possible for all children and teenagers to be as well-equipped as possible to have successful educational careers, no matter what their starting conditions are.
LECXIT is a project which aims to increase children’s educational success by working to improve their reading comprehension.