Marcos  López

Marcos López

Graduat en ADE i gestió de la innovació per la Universitat Pompeu Fabra.

Ha treballat en diferents empreses com el món de l'auditoria, banca, fundació i empresa. En una multinacional tecnològica reconeguda dins del seu sector portava el control de la comptabilitat dels proveïdors a nivell país i participava ens els tancaments comptables mensuals amb l’objectiu de reduir la provisió al màxim possible. A nivell de tasques, era molt semblant a l’estada quan va estar a la fundació VHIO. Amb tot plegat, ha tingut l'oportunitat de veure diferents sectors i treure-li "suc" de tots ells, agafant un ampli ventall de coneixements i experiència.

Per últim, en el temps lliure es considera un gran apassionat dels esports, com per exemple, el running, futbol i el pàdel. És una part fonamental en la seva vida i una mena de via d’escapament quan necessita desconnectar i centrar-ses. També, li agrada compartir moments amb el seu entorn més proper i viatjar.