Busquem 1 Cap de projectes / Referència “projectes Educació 360”

Notícies

El lloc de treball s’inscriu en l’Aliança Educació 360. Educació a temps complet. Educació a temps complet, formada per 300 socis i impulsada per la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica i la Fundació Bofill. La Plataforma Educació 360, integrada per ajuntaments, entitats, centres educatius, etc., planteja ampliar el dret a l’educació més enllà del temps lectiu i integrar les oportunitats educatives que avui es troben fora del sistema reglat (activitats extraescolars, de vacances, el temps de migdia i, en àmbits com l’artístic, l’esportiu, el lúdic, de lleure, tecnològic...) per posar-les a l’abast de tots els infants i adolescents.

L’Educació 360 vol millorar l’equitat educativa connectant els aprenentatges que es produeixen en tots els temps i espais de la vida de les persones. Ho fa vinculant escola, famílies i tots els recursos i actius de la comunitat.

Busquem un/a cap de projectes per Educació 360 amb capacitat de dissenyar, planificar, dirigir equips i gestionar diversos programes, amb un alt nivell d’autonomia i iniciativa en l’execució. Treballarà sota la direcció de la l’aliança i formarà part de l’equip de la Fundació Bofill.

La seva responsabilitat principal serà el disseny i lideratge de noves iniciatives d’abast municipal que contrarestin les desigualtats educatives que es donen en el fora escola.

Projecte on s'inscriu el lloc de feina: Educació 360.

Responsabilitats

• Disseny, planificació de nous projectes i programes educatius orientats a l’ampliació de les oportunitats educatives tant dintre com fora de l’escola; suport educatiu, estiu enriquit, reorganització d’horaris lectius etc.
  • Coordinació i lideratge de processos de dinamització, gestió i implementació de programes.
  • Construcció de xarxes i aliances amb el conjunt dels actors públics i privats associats a cadascun dels programes.
  • Desenvolupament de les metodologies i documents necessaris per al desplegament de les accions (guies, vídeos, etc.).
  • Prospectiva i anàlisi a nivell internacional d’iniciatives similars a les que planteja l’Educació 360 a Catalunya.
  • Disseny, planificació i organització de seminaris, actes públics, vídeos, etc.
  • Disseny i implementació del pla de comunicació de cada projecte conjuntament amb el responsable de comunicació.

Perfil i competències

• Llicenciatura i/o Màster preferentment en l’àmbit de les Ciències Socials.
  • Capacitat de lideratge, planificació, dinamització i visió estratègica.
  • Capacitat per dissenyar i implementar projectes educatius d’àmbit municipal.
  • Capacitat de treball en equip i en un entorn amb múltiples actors.
  • Comprensió del món educatiu a Catalunya més enllà de l’educació formal, i especialment en la seva articulació a nivell territorial i municipal.
  • Experiència en la coordinació i gestió de programes socioeducatius.
  • Excel·lents capacitats en comunicació escrita, oral, i també a l’hora de presentar públicament, tant en català com en castellà. Domini de l’anglès.
  • Domini en la gestió de xarxes socials.
  • Es valorarà lideratge per a la conducció/organització de seminaris, grups de treball, i per fer el seguiment d’encàrrecs a tercers.
  • Es valoraran: experiència en la coordinació i organització d’equips de treball; coneixement sobre el món educatiu i models d’innovació.

Oferim

• Ser membre de l’equip d’una institució capdavantera en la recerca, el debat i la innovació educativa, implicant-se en la mobilització reflexiva, les xarxes de professionals i la utilitat de coneixement.
  • Incorporació immediata.
  • Jornada laboral completa.
  • Retribució en funció de l’experiència i vàlua aportada.
  • Contracte indefinit.

Altres

• Si us plau envieu-nos el CV al correu electrònic seleccio@educacio360.cat. Carta de presentació opcional.
  • Us garantim la confidencialitat del procés de selecció.
  • No es respondrà a cap petició d’informació per via telefònica ni per correu electrònic.
  • Data límit per a la recepció de sol·licituds: 8 d’abril de 2021.