Ariadna Custodio

Graduada en Comunicació a la Universitat Oberta de Catalunya, especialitzada en Comunicació Corporativa i Relacions Públiques, ha completat la seva formació amb un màster en Producció i Comunicació Cultural a Blanquerna.

En l'àmbit de la Comunicació ha treballat com a Community Manager per diferents empreses del sector sanitari i cultural com Penguin Random House o l'Associació d'Amics i Amigues de la UNESCO. També ha executat el desenvolupament web de pàgines com la de l'Associació de Veïns i Veïnes de Sagrada Familia. L'any 2019 va treballar pel Departament de Comunicació de l'Ajuntament de Lisboa. La seva darrera experiència professional va ser com a Gestora de Projectes per l'Associació de Mestres Rosa Sensat.

L'Ariadna s'incorpora a la Fundació Bofill com a Tècnica de Comunicació i Divulgació del projecte Eduevidències, amb el qual està convençuda que esdevindrà un projecte clau en la seva trajectòria professional.

Actualment compagina la seva tasca a la Fundació amb les seves funcions com a Gestora Cultural i de Comunicació a la Casa del Llibre de Passeig de Gràcia.