Meritxell Mestre
"L’educació genera confiança. La confiança genera esperança. L’esperança genera pau." Confuci

Meritxell Mestre

Graduada en Història de l’Art a la Universitat de Barcelona i especialitzada en Estratègia Digital en Organitzacions Culturals (UOC, Museu Nacional d'Art de Catalunya), ha completat la seva formació amb diversos MOOC en universitats com la University of Virginia o la Duke University. Actualment, està cursant un postgrau en Direcció i Gestió de Projectes a la Universitat Oberta de Catalunya.

Professionalment, s’ha desenvolupat en la gestió cultural treballant com a coordinadora d’actes, esdeveniments i serveis a CaixaForum Barcelona. Paral·lelament, ha aprofundit en el món de la comunicació en diversos projectes educatius i culturals. També ha col·laborat amb diverses agències en la creació i correcció de textos SEO/SEM, així com en l’elaboració de planificacions digitals estratègiques enfocades a centres educatius catalans, entre d’altres. Fascinada pels nous projectes i mitjans, en l’actualitat copresenta Oficina Periferia, un pòdcast on parla de societat, arquitectura i urbanisme, en col·laboració amb La Casa Encendida.

Tot i que hi acaba d’aterrar, per a la Meritxell formar part de la Fundació és un compromís i un gran privilegi, ja que no tothom té la sort de formar part d’un projecte amb una potència tan transformadora per a la societat.