1np-icobertaqf_0.jpg

Presentació. Integrating formative and summative assessment in a seamless system: how and why. Janet Looney

Presentació corresponent a la ponència feta per Janet Looney, a la jornada "El com, el què i el per a què de l’avaluació de l’alumnat: evidències i propostes" (14/5/2017), organitzada conjuntament per Ivàlua i la Fundació Bofill en el marc del cicle Què funciona en educació?

  • Pàgines 28
  • Data 14/05/2018

Presentació corresponent a la ponència feta per Janet Looney, a la jornada "El com, el què i el per a què de l’avaluació de l’alumnat: evidències i propostes" (14/5/2017), organitzada conjuntament per Ivàlua i la Fundació Bofill en el marc del cicle Què funciona en educació?

Autors

Equip implicat

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat

El futur de l'avaluació | Diàleg entre Janet Looney i Xavier Chavarria

El com, el què i el per a què de l'avaluació de l'alumnat | Sheila González i Janet Looney (resum)

El com, el què i el per a què de l'avaluació de l'alumnat | Sheila González i Janet Looney (enregistrament íntegre)

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar