Toni Borrell
“Si deixem que li prenguin un sol dret a una de nosaltres, hi haurà un dia que ens els prendran tots a totes.”

Toni Borrell

Llicenciat en Ciències polítiques i administració per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i diplomat en Treball social per la Universitat de Barcelona (UB). Màster en Gestió i Administració Pública (UAB), en Polítiques socials i mediació comunitària (UB) i en Estudis per al desenvolupament (UAB) i postgraduat en Relacions Internacionals (UAB).

Ha treballat en la gestió d’entitats i projectes d’incidència social i política per diverses organitzacions dels àmbits de la justícia global i de l’associacionisme juvenil. Com a consultor autònom ha fet recerca i ha dissenyat polítiques públiques basades en drets humans per a la transformació social. En l’àmbit institucional ha treballat en l’Àrea de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència de l’Ajuntament de Barcelona i en missions d’observació electoral per a l’Organització per a la Seguretat i Cooperació a Europa i per l’Organització d’Estats Americans.

Té un ampli recorregut participant en diferents moviments i organitzacions socials de defensa dels drets humans. Pallarès i escolta militant.