Mar Cano

Llicenciada en filologia anglesa (UB, University of Birmingham i University of Manchester) i diplomada en magisteri especialitat en llengua estrangera (UB i King’s College London). Màsters en "Construcció i Representació d'Identitats Culturals" i en "Investigació i Canvi Educatiu" (UB). Compta amb una llarga trajectòria docent en totes les etapes educatives des de la infantil fins a la universitat.

A més, ha estat involucrada en la gestió i coordinació d’equips en l’àmbit pedagògic i de processos d'innovació, a nivell de centre i en xarxa. I ha col·laborat amb diferents entitats i organitzacions en diferents projectes.

Apassionada de l’educació com a eina per a la transformació del món, ha explorat diversos ecosistemes educatius arreu del món, com ara a Finlàndia, Anglaterra, Bali i Boston. Sempre en constant desenvolupament professional com a pràctica reflexiva, actualment es considera una aprenent 360º.

Events

It has been part of the following events