![Arrenca #somcrítics, un espai per posar en el centre de l’agenda educativa la necessitat de promoure el pensament crític. Arrenca #somcrítics, un espai per posar en el centre de l’agenda educativa la necessitat de promoure el pensament crític.](https://fundaciobofill.cat/uploads/images/y/9/p/f6f-logo_som-critics_blanc.png)
![Arrenca #somcrítics, un espai per posar en el centre de l’agenda educativa la necessitat de promoure el pensament crític. Arrenca #somcrítics, un espai per posar en el centre de l’agenda educativa la necessitat de promoure el pensament crític.](https://fundaciobofill.cat/uploads/images/7/2/s/q6z-somcritics_banners_quadrat-05_L.jpg)
Arrenca #somcrítics, un espai per posar en el centre de l’agenda educativa la necessitat de promoure el pensament crític.
Pedagog, periodista i sociòleg. Exdirector de la revista “Cuadernos de Pedagogia”. Professor-col·laborador de la Universitat de Vic. Forma part del consell assessor del Diari de l'Educació i del Diario de la Educación, on hi té un blog setmanal. Ha publicat articles i textos individuals i col·lectius sobre temes relacionats amb la innovació pedagògica, la política educativa, el professorat i el futur de l'educació. El seu últim llibre és “Pedagogías del siglo XXI”.
Involved in the initiative
Related content