Larry Cuban

Larry Cuban

Professor emèrit d'educació de la Universitat de Stanford. Va ser professor de ciències socials a instituts de secundària durant catorze anys, superintendent de districte educatiu durant set anys i professor universitari durant vint anys. Els seus principals focus d'investigació són la història del currículum i la instrucció, el lideratge en educació, la reforma escolar i l'ús de la tecnologia a les aules. Les seves investigacions més recents s'han centrat en la reforma escolar a Austin entre l'any 1954 i el 2009 i en la transformació d’un gran institut a la ciutat de Mapleton que ha portat a terme un procés de canvi en diferents instituts petits. Tots dos estudis, publicats a principis del 2010. Autor de nombrosos articles i llibres sobre com s'ensenya a les aules, sobre història de la reforma escolar, sobre com la política educativa es porta a la pràctica i  sobre l'ús de les tecnologies a les aules.

We use our own and third party cookies to improve the information that is made public on our website and to collect statistical information. If you continue browsing, please consider accepting its use. You can change the settings and learn more here.

Accept