Irene De Puig

Mestra i llicenciada en Filosofia i en Literatura catalana. Catedràtica d'Educació Secundària. Ha treballat en diferents nivells educatius i en formació de professorat. Fundadora del GrupIREF -associació que es dedica a la difusió, docència i creació de materials del projecte FILOSOFIA 3/18 (dins del moviment P4C –Philosophy for Children- en l'àmbit de llengua catalana). N’ha estat directora durant 15 anys ocupant-se de l'organització i coordinació de cursos i activitats així com de la publicació de nombrosos llibres i articles de divulgació i de l’ampliació del currículum F3/18 amb nous materials.

Durant nou anys ha codirigit el Màster sobre Filosofia 3/18 de la UdG. Ha participat en diversos fòrums nacionals i internacionals en temes relacionals amb filosofia i educació, drets dels infants, literatura i filosofia, pensament crític i creatiu, estètica, educació en valors... Ara que ja no treballa segueix “fent feina” i, entre altres ocupacions forma part de la Comissió de qualitat de la UdG.

Publications and videos

Related content