Domingo Jaumandreu i Ros
“Assessor sènior d’equips directius i professor de direcció i estratègia en àmbits competitius, logístics i d’innovació”

Domingo Jaumandreu i Ros

Es va graduar en Enginyeria Superior d’Aeronàutica, en l’especialitat d’aeroports i transport aeri a la Universitat Politècnica de Madrid.

Amb una extensa formació acadèmica al llarg de la vida professional a l’IMD de Lausanne i als Sony Management Seminars; actualment es dedica a transferir coneixements des de l’experiència professional i internacional com a assessor sènior d’equips directius i professor de direcció i estratègia en àmbits competitius, logístics i d’innovació.

Professor visitant en estudis de postgrau de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i de grau en Gestió Aeronàutica de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) també col·labora amb l’Escola de Negocis «Marketing y Finanzas» de Bilbao.

Conseller de Roca Corporación Empresarial, SA, dedica el seu temps a la presidència de la Fundació Parc Aeronàutic de Catalunya. Una organització de voluntaris sense ànim de lucre que promou la cultura i conservació del patrimoni històric aeronàutic; tot oferint oportunitats de pràctiques i d’aprenentatge professional a joves estudiants i interessats en la mecànica i el manteniment d’aeronaus.