Elena Caballé
“Intento no rendir-me mai”

Elena Caballé

Estudis de Ciències Empresarials a la Universitat de Barcelona i Tècnica de Grau Superior en Administració i Comerç. Amb àmplia experiència en el disseny, coordinació i organització de  projectes i programes formatius i divulgatius. Ha estat durant 18 anys gerent de l’Àmbit d’Investigació i Difusió Maria Corral i ha format part dels equips promotors de la Fundació Carta de la Pau i Dontknow.

En l’actualitat és cofundadora i directora tècnica de l’Institut Diversitas, cooperativa d'iniciativa social, promovent i participant en projectes de formació, assessorament, sensibilització i recerca aplicada com ara «Stop Rumors» i la «Xarxa de Joves per a la convivència intercultural a l’Alt Maresme» i el projecte "Vincles per la diversitat". Ha estat vinculada al mon educatiu des de sempre, per diferents vies i confia plenament en la capacitat de tothom per aprendre, només cal trobar el què i el com.