David Istance

David Istance

David Istance és membre del Centre per a la Recerca i la Innovació Educativa (CERI) de l'OCDE. Va dirigir el programa «Schooling for tomorrow» i un projecte sobre «Innovative Learning Environments» que pretén analitzar les transformacions que han de fer les escoles d'avui per convertir-se en entorns d'ensenyament i aprenentatge que ofereixin a les persones una preparació per a l'aprenentatge al llarg de la vida i amb les competències necessàries per al segle XXI. Ha estat responsable d’una àmplia revisió de la tasca educativa de l'OCDE en el seu conjunt, per exemple, a través de publicacions com: Education Today: The OCDE Perspective (2009) i Trends Shaping Education (2008, amb Henno Theisens). Les seves àrees de recerca principals han estat: l'aprenentatge al llarg de la vida, l'equitat, i la professió docent. Algunes de les seves obres principals són Education and Equity in OCDE Countries (1997) i The Teacher Today (1990). Investigador honorari a la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de Cardiff i membre del Consell editorial de l'European Journal of Education i del Korean KEDI Journal of Educational Policy.

Publications and videos

Related content

Events

It has been part of the following events

We use our own and third party cookies to improve the information that is made public on our website and to collect statistical information. If you continue browsing, please consider accepting its use. You can change the settings and learn more here.

Accept