Robert Kozma B.

Consultor independent a San Francisco, Califòrnia. Director emèrit i científic principal del Centre de Tecnologia per a l'Aprenentatge (CTL) del SRI International de Menlo Park, a Califòrnia. Durant vint anys va ser professor i científic investigador a la Universitat de Michigan. La seva experiència s'ha centrat sobretot en la relació entre tecnologia educativa i desenvolupament econòmic i social, l'avaluació de les reformes educatives basades en la tecnologia, i l'ús de la tecnologia per millorar l'aprenentatge. Director o codirector de més de vint projectes de recerca i desenvolupament i autor de nombroses publicacions. També ha treballat com a consultor per a Ministeris d'Educació i agències governamentals a Singapur, Tailàndia, Xile, Noruega, Egipte i Jordània, i a organismes com l'OCDE, el Banc Mundial, la UNESCO i la Fundació Ford, entre d'altres. Va treballar com a consultor amb Intel, Cisco i Microsoft en el disseny d'un projecte internacional sobre l'avaluació de les de destreses del segle XXI.

Events

It has been part of the following events