Begonya  Folch

Begonya Folch

Professora d’Ensenyament Secundari i formadora del Departament d’Ensenyament, ocupada en la transformació del sistema educatiu i en recerca constant sobre innovació educativa i sobre el binomi art i educació. Ha treballat a l’Educació Primària i com a Professora Associada a la Facultat de Formació del Professorat de la Universitat de Barcelona. Ha col·laborat amb el Departament d’Ensenyament en la redacció del Currículum, en l’equip responsable del Programa Escuela 2.0 a Catalunya, a través del Projecte eduCAT1x1 al Servei d’Innovació i Recerca Educativa (SIRE) i com a tècnic d’Educació al Consell Escolar de Catalunya.

Col·laboradora en diversos equips d’educadors (Associació de Mestres Rosa Sensat, ICE de l’UAB, ICFO i STEAM Conference Barcelona). Com a professora de Música i Treball Globalitzat a l’Institut Quatre Cantons de Barcelona ha publicat les seves experiències didàctiques en els blogs de Música, i Treball Globalitzat de Proposta Externa

Events

It has been part of the following events