Helen  O’Donnell

Helen O’Donnell

Helen O’Donnell és directora executiva (CEO) de Children’s University Trust (CU Trust) i directora de col·laboracions de l’organització Children’s University, amb seu a Manchester (Anglaterra). Children’s University promou, capta i celebra l’accés i la participació d’infants i joves en activitats d’aprenentatge més enllà de l’aula. Cada any aquesta ong dóna suport a que més de 110.000 infants a que desenvolupin competències i confiança en les seves pròpies habilitats mitjançant l’accés a activitats d’aprenentatge dins i fora escola en el marc de la seva comunitat. El model de Children’s University ha estat avaluat per l’Education Endowment Foundation, demostrant que l’accés a les activitats d’aprenentatge fora escola del projecte té impactes positius en els resultats acadèmics dels infants equivalents a un procés addicional de dos mesos en matemàtiques i comprensió lectora. CU Trust és la xarxa d’agents que gestionen activitats educatives per a infants en clau local seguint el model de Children’s University per tota Anglaterra. Aquests punts territorials estan gestionats per diversos impulsors i socis, com ara universitats, administracions públiques locals i grups d'escoles. CU Trust és l’organització benèfica que es troba al centre d’aquesta xarxa, proporcionant suport, orientació estratègica i organitzant activitats de captació de fons i de comunicació.

Events

It has been part of the following events