Paula Veciana
“Encara creu que un altre món és possible”

Paula Veciana

Llicenciada en Economia per la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i màster en Estudis Internacionals per la Universitat de Barcelona (UB) i en Economia Aplicada per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Ha desenvolupat tota la seva trajectòria professional en el sector social.

Ha treballat durant vuit anys a la Fundació Un Sol Món (Obra Social de Caixa Catalunya) en diferents àmbits: microcrèdits, inserció laboral, capital risc per a empreses socials, recerca i difusió. Del 2011 al 2016, ha treballat a la Fundació Jaume Bofill on ha conduit amb èxit una prova pilot de 3 anys del programa LECXIT i n’ha modelitzat el funcionament per a la seva rèplica, ha coordinat diverses avaluacions de programes, i ha desenvolupat el projecte de Formació Professional. Des del 2016, dirigeix la iniciativa Social Business City Barcelona, un ecosistema de promoció i suport a l'empresa social.

Des de l’any 2008 és professora d’economia a la Universitat Autònoma de Barcelona.

En el seu temps lliure, reflexiona sobre temes de educació, política, ètica i economia al blog Racons de pensar.

Projects

Involved in the initiative