Antoni  Santisteban

Antoni Santisteban

Mestre que ha passat per totes les etapes educatives i que va ser durant deu anys president de l’Associació de Mestres Alexandre Galí dels MRP de Catalunya. Va ser uns anys professor de la Universitat Rovira i Virgili i en el 2007 es va incorporar a la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha estat Vicedegà de Qualitat i Innovació, i a l’actualitat és el director del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials de la UAB.

A les seves classes intenta ensenyar a pensar de manera crítica i creativa, i ensenya a ensenyar. És el coordinador de GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials), grup reconegut per l’AQU. Ha publicat més de dos-cents articles, capítols de llibres i llibres, i ha estat investigador principal de diversos projectes de recerca sobre com treballar a partir de problemes socials, com formar el pensament crític o com educar en la justícia social.