Vicenç Creus i Soley
“Aprendre i Emprendre”

Vicenç Creus i Soley

Graduat en Enginyeria de la Formació pel Departament de Treball. Anteriorment es va diplomar en Magisteri de Ciències Socials a la Universitat Autònoma de Bellatera (UAB) i en Teologia i Filosofia en la Facultat de Teologia de Catalunya. Extensa formació complementària: cursos de direcció per a empreses sense ànim de lucre i sobre el Tercer Sector a EUNCET Business School i al Departament de Treball, entre d’altres.

Des del 2010 és president d’AVAN, Associació Vallès Amics de la Neurologia. Patró i expresident de la Fundació Tutelar Família i Societat. També va ser president de la coordinadora de tallers per a discapacitats psíquics de Catalunya, director-gerent de CIPO, SCCL cooperativa d’inserció sociolaboral de persones amb discapacitat psíquica.

Ha estat cofundador i president de la Lliga dels Dretes dels Pobles i promotor de Politeia, escola de formació política.

Com a docent, té una extensa trajectòria en diferents centres de Primària i Formació Professional. Va ser director del Centre de Formació Ocupacional de l’Ajuntament de Sabadell i membre del Consell de Direcció de Senderi de la Fundació Serveis de Cultura Popular.

Ha col·laborat en múltiples programes educatius.