Xavier Aragay i Tusell
“Economista. Apassionat de l’educació i la seva transformació profunda”

Xavier Aragay i Tusell

Xavier Aragay Tusell, llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Autònoma de Bellaterra (UAB), diploma de Funció Gerencial a les Administracions Públiques per ESADE. Diploma d'Alta Direcció d'Empreses per IESE i màster en Desenvolupament Organitzacional i en Lideratge i Gestió de la Ciència. La seva vocació professional és liderar, dirigir i gestionar el canvi i la transformació de les organitzacions i especialment de les institucions educatives. Actualment és fundador i director del Reimagine Education Lab, un projecte internacional per acompanyar, impulsar i portar a la pràctica procesos i experiències d'innovació disruptiva en institucions educatives.

Anteriorment, fou tinent d’alcalde de cultura, joventut i esports de l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat, gerent adjunt de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), fundador i director gerent de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), gerent del Vall d'Hebron Institut d'Oncologia (VHIO), i director general de la Fundació Jesuïtes Educació, on va inspirar, liderar i executar el projecte HORITZÓ 2020, cap a una transformació profunda de l’educació.