Xènia  Duran
"Sempre amb les ganes i la il·lusió com a companyes d'aventura per seguir aprenent, de les petites i grans experiències."

Xènia Duran

Graduada en Antropologia Social i Cultural per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB),  amb Màster en Prevenció de Drogodependències i altres Conductes Addictives per la Universidad Internacional de Valencia (VIU) i actualment realitzant el Grau d’Educació Social per la UOC.

Amb una interessant i vocacional trajectòria com a membre col·laboradora del Grup SAMIS, en qualitat d'antropòloga i investigadora.

I amb la participació com a membre col·laboradora en el projecte i posterior publicació:

Soto, P. (dir) Duran, X., Nicomedes, I., Ricart, C. (2016) Una proposta didàctica per a l'exposició "Refugi: el rostre de les xifres". Barcelona: Ajuntament de Barcelona, Direcció de Serveis de Drets de Ciutadania i Diversitat, Consell Municipal d'Immigració de Barcelona. 52 pàgs. http://www.barcelona.cat/novaciutadania

Actualment dinamitzadora del programa LECXIT – Lectura per l’èxit educatiu al districte de Ciutat Vella.

Sempre amb les ganes i la il·lusió com a companyes d'aventura per seguir aprenent de les petites i grans experiències.

Es considera resolutiva i extravertida, amb passió pels nous reptes i aventures.