MATH TUTORING es un programa de enriquecimiento matemático a través de tutorías en pequeño grupo cuyo objetivo es aumentar la competencia matemática del alumnado con dificultades en la materia y acceso limitado a recursos complementarios. El objetivo último es maximizar sus oportunidades de éxito educativo.
Esther Nadal
Graduada en Magisteri d’Educació Infantil, Llicenciada en Psicopedagogia i Doctora en Psicologia de l’Educació per la Universitat de Barcelona. Amb més de 15 anys d’experiència en el sector educatiu. Ha coordinat el programa d’acompanyament educatiu per a infants i joves de la Fundació Catalunya La Pedrera. A la vegada, ha participat en diversos projectes de recerca i d’innovació educativa de la Universitat de Barcelona relacionats amb l'ús de la lectura i l'escriptura com a eines per a l'aprenentatge en diferents nivells educatius, des d’educació primària fins a estudis universitaris. Ha estat professora associada de la Universitat de Barcelona i de la Universitat Oberta de Catalunya en l’àmbit de la Psicologia de l’Educació.
S’incorpora a la Fundació Bofill el gener de 2023 per realitzar l’avaluació qualitativa dels projectes de Suport Educatiu.
Proyectos
Involucrados en la iniciativa