L’Anuari 2024 de la Fundació Bofill analitza els principals indicadors educatius en clau evolutiva i en comparativa internacional. L’anàlisi i l’aposta política que fa, va més enllà del d’anuaris anteriors, tot involucrant visions i accions d’àmbits que no són únicament escolars.
Ivana Dobrotic
Professora de Política Social Comparada a la Universitat de Zagreb i membre associada del Departament de Política Social i Intervenció de la Universitat d'Oxford.
Formació
Doctora en Sociologia per la Universitat de Ljubljana (Eslovènia) i Màster en Treball Social per la Universitat de Zagreb (Croàcia).
Experiència
Professora de Política Social Comparada a la Universitat de Zagreb i membre associada del Departament de Política Social i Intervenció de la Universitat d'Oxford. Ha treballat com a experta al ministeri croat encarregant-se de les polítiques de pobresa, inclusió social i igualtat de gènere. Ha tingut una beca Marie Skłodowska-Curie a la Universitat d’Oxford i ha estat membre del grup de treball del Comitè de Protecció Social de la UE, dirigint un equip per abordar la pobresa infantil i l'exclusió social a Croàcia i per informar la implementació de la Garantia Infantil de la UE. Els seus interessos giren al voltant de la política social comparada, especialment en polítiques de cura en el món del treball, estat del benestar i gènere, desigualtats socials i espacials.
Projectes i publicacions destacades:
Ha escrit nombrosos articles de política comparada sobre permisos de paternitat, educació i reproducció de les desigualtats socials o sobre el cas de Croàcia respecte els permisos parentals, entre d’altres.
Proyectos
Involucrados en la iniciativa