Maria Gajas

Llicenciada en Humanitats. Màster en Biblioteca Escolar i promoció de la lectura. Professora de llengua catalana i cap d'estudis de Secundària a l'escola Vedruna Àngels al barri del Raval de Barcelona. És mediadora de literatura infantil i juvenil en diversos clubs de lectura, i imparteix formacions i assessoraments en el camp de la LIJ. Actualment, és la responsable del programa de Biblioteca Escolar i promoció de la lectura de la Fundació Educativa Vedruna.

Publicaciones y videos

Actos

Ha formado parte de los siguientes actos