MATH TUTORING es un programa de enriquecimiento matemático a través de tutorías en pequeño grupo cuyo objetivo es aumentar la competencia matemática del alumnado con dificultades en la materia y acceso limitado a recursos complementarios. El objetivo último es maximizar sus oportunidades de éxito educativo.
Montse Gisbert
Llicenciada en Història per la Universitat Rovira i Virgili, posteriorment també va cursar un màster de Gestió del Patrimoni Cultural a la Universitat de Barcelona i un màster en Màrqueting Digital a la Universitat Oberta de Catalunya. Amb la UOC, a més a més, va especialitzar-se en Relacions institucionals, protocol i organització d'esdeveniments.
La seva trajectòria professional sempre ha estat vinculada als sectors educatiu, cultural i turístic. Ha treballat en institucions com el Museu d'Arqueologia de Catalunya, l'Arxiu Nacional de Catalunya, el Centre d'Estudis Marítims i d'Activitats del Port de Tarragona o la Fundació 'la Caixa'. Els últims tres anys ha treballat a una agència de màrqueting, comunicació i relacions públiques especialitzada en el sectors educatiu i turístic, com a responsable de projectes en aquestes dues àrees.
Tècnica de comunicació de Math Tutoring, un projecte de suport educatiu dissenyat per millorar el rendiment acadèmic en matemàtiques, adreçat a alumnes de 6è de primària.
Proyectos
Involucrados en la iniciativa
Actos
Ha formado parte de los siguientes actos
-
La investigación al servicio de las oportunidades educativas
La investigación al servicio de las oportunidades educativas
En el marco del proyecto de Refuerzo Educativo, acompañamiento para acelerar oportunidades, la Fundació Bofill ha liderado una evaluación de impacto (RCT) pionera en...
23/11/2023 09:15h - 13:30h
HUB SOCIAL - Fundació Bofill C/ Girona, 34 Interior
Más información