Neus Banqué-Martínez

Doctora en didàctica de les Ciències i les Matemàtiques per la UAB, Llicenciada en Psicopedagogia per la UOC, i formació inicial de Mestra per la UB.

La seva trajectòria professional es vincula a la formació inicial i permanent de mestres i professionals de l’educació, com a professora associada a la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. I prèviament, al disseny, planificació, implementació i avaluació de projectes educatius vinculats a l’Educació Científica i l’Educació per la Sostenibilitat, en el marc de la spin-off Rizoma Educació Transferència, de la UAB.

La vinculació amb el món universitari li ha permès participar de projectes de recerca, innovació i transferència de coneixement, on el paper de l’avaluació qualitativa ha estat clau per a prendre decisions orientades a la comprensió i canvi dels processos i programes educatius dins i fora de l’aula.

S’incorpora a la Fundació Bofill el gener de 2023 per realitzar l’avaluació qualitativa dels projectes de Suport Educatiu.