Núria Pallarés

Formació:

Estudiant en pràctiques a Front Office. Actualment estic cursant el grau de Sociologia a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Experiència:

He treballat prèviament com a monitora en campus d'estiu i he participat en voluntariats, com el Banc d'Aliments, impulsada pel meu interès pels projectes d'intervenció social. Aquest mateix interès és el que em va portar a optar per realitzar les meves pràctiques a la Fundació Bofill, ja que considero que la seva feina és fonamental per al benestar social i per la reducció de les desigualtats que persisteixen en la nostra societat.