Salvador  Casals

Salvador Casals

Gestor cultural, membre del CONCA i ex-president de la Federació d’Ateneus de Catalunya.

(Gelida, 1970) Gestor cultural. Membre del plenari del Consell Nacional de la Cultura i de les Arts i gerent del Casal Societat La Principal de Vilafranca del Penedès. Fins el maig de 2019 ha estat el president de la Federació d’Ateneus de Catalunya. Des de la seva creació, a l’any 2014, ha estat vocal del Consell de l’Associacionisme Cultural Català, el màxim òrgan consultiu del Departament de Cultura en relació amb la cultura popular, la dinamització sociocultural i l’associacionisme cultural.

Actos

Ha formado parte de los siguientes actos