MATH TUTORING es un programa de enriquecimiento matemático a través de tutorías en pequeño grupo cuyo objetivo es aumentar la competencia matemática del alumnado con dificultades en la materia y acceso limitado a recursos complementarios. El objetivo último es maximizar sus oportunidades de éxito educativo.
Víctor Casanova
Formació
Vaig estudiar Administració i direcció d’empreses a la Universitat Rovira i Virgili i posteriorment el màster en Formació de professorat.
Experiència
Des del desembre del 2024 soc Tècnic Comptable de la Fundació Bofill. Del 2022 fins al 2023, vaig ser tècnic de gestió del programa MATH TUTORING, liderat per Suport Educatiu. També porto més de 3 anys d’experiència comptable en el sector d’empresa privada, amb un parell de mesos treballats a Holanda de coordinador de personal. Addicionalment he treballat com a professor de matemàtiques i economia en instituts.
Fora de l’àmbit professional, m’encanten els animals, fer esport, viatjar, els videojocs, el manga i l’anime.
Proyectos
Involucrados en la iniciativa