Xavier  Alarcón

Xavier Alarcón

Doctor en Educació per la UDG, on ha estat enfocat en estudiar projectes de mentoria social per a joves immigrants extutelats i persones refugiades. Es va graduar en Treball Social per la URV i va realitzar el Màster Interuniversitari en Joventut i Societat coordinat per la UDG.

Té experiència com a formador i tècnic de projectes socioeducatius per a joves i infants en risc d'exclusió social, així com en la gestió de voluntariat. Li agrada anar en bici, esquiar i viatjar, però del que més gaudeix és d'un passeig amb una bona conversa.