

MATH TUTORING is a mathematics tutoring and enrichment project that combines face-to-face tutoring in small groups with an online platform. Its purpose is to support those students who need it most in learning mathematics.
Graduada en Antropologia Social i Cultural i Màster en Antropologia i Etnografia per la Universitat de Barcelona. També ha cursat el màster en Models i estratègies d'acció social i educativa en la infància i l'adolescència a la Universitat Ramon Llull.
Ha treballat com a consultora a D-CAS fent avaluació de polítiques públiques educatives, investigació social aplicada i suport a les administracions locals en el disseny i execusió de polítiques públiques en l'àmbit de la infància i l'educació. Ha estat investigadora col·laboradora a la Facultat Pere Tarrés realitzant investigacions sobre l'acompanyament en les transicions vitals en l'actualitat i l'espiritualitat en els centres socioeducatius.
Prèviament, ha treballat durant més de 16 anys com a educadora en diversos contextos i àmbits educatius: suport a la inclusió en centres educatius, educació no formal i espais familiars, entre altres.
Involved in the initiative
MATH TUTORING is a mathematics tutoring and enrichment project that combines face-to-face tutoring in small groups with an online platform. Its purpose is to support those students who need it most in learning mathematics.
“Educational Support. Accompanying to accelerate opportunities” is an innovative programme intended to make it possible for all children and teenagers to be as well-equipped as possible to have successful educational careers, no matter what their starting conditions are.
LECXIT is a project which aims to increase children’s educational success by working to improve their reading comprehension.