Cap de projectes Formació
Sóc graduada en Antropologia social i cultural i màster en Antropologia i Etnografia per la Universitat de Barcelona. També he cursat el màster en Models i estratègies d'acció social i educativa en la infància i l'adolescència a la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés-Universitat Ramon Llull.
Experiència
He desenvolupat la meva trajectòria professional a la intersecció entre l’educació, les polítiques públiques i la recerca social aplicada, amb una mirada compromesa amb la igualtat d’oportunitats, la justícia social i la transformació educativa.
M’incorporo a la Fundació Bofill al setembre de 2023 com a tècnica d’avaluació qualitativa de Suport Educatiu i els programes Math Tutoring i Lecxit. Des del març de 2024, ocupo el càrrec de Cap de projectes i gestió del coneixement a l’Aliança Educació 360, des d’on impulso estratègies i propostes per garantir que totes les nenes, nens i adolescents tinguin accés a oportunitats educatives foraescola al llarg de tot l’any i, especialment, durant els mesos d’estiu.
He treballat com a consultora a D-CAS, realitzant avaluació de polítiques públiques, investigació en cièncie socials i suport a administracions locals en l’àmbit de la infància i l’educació. També he estat investigadora col·laboradora a la Facultat Pere Tarrés, centrant-me en recerques sobre les transicions vitals i l’acompanyament socioeducatiu.
Prèviament, vaig treballar durant més de 16 anys com a educadora en entorns molt diversos àmbits i contextos educatius: des del suport a la inclusió en centres educatius fins a l’educació no formal i espais familiars, acumulant una experiència àmplia i diversa en la intervenció directa amb infants, adolescents i famílies.
Projectes
Alguns dels projectes en els que he participat:
Involved in the initiative
MATH TUTORING is a mathematics tutoring and enrichment project that combines face-to-face tutoring in small groups with an online platform. Its purpose is to support those students who need it most in learning mathematics.
“Educational Support. Accompanying to accelerate opportunities” is an innovative programme intended to make it possible for all children and teenagers to be as well-equipped as possible to have successful educational careers, no matter what their starting conditions are.
Children carry out most of their daily activities outside of school hours. Lunch time, afternoons, weekends and the summer holidays are moments when children can take part in activities that they enjoy, that motivate them, and which offer them life lessons, connecting them with other friends, other spaces and other interests.
Related content
It has been part of the following events
Les vacances d’estiu són, per a molts infants i adolescents que participen en activitats motivadores i enriquidores, un moment d’oportunitats, gaudi, aprenentatge i...
20/01/2025 10:00h - 14:00h
Sala La Cuina, Espai Francesca Bonnemaison, Barcelona
More information
El pròxim 14 de novembre, no pots faltar a la Jornada Anual 2024 de l'Aliança Educació 360: "Educació 360: una aposta socioeducativa". Enguany, la jornada se...
14/11/2024 09:00h - 18:00h
Universitat Pompeu Fabra, Campus de la Ciutadella - Carrer de Ramon Trias Fargas, 25, 27 08005 Barcelona
More information
Tenim clar que la col·laboració de tot l’ecosistema educatiu és un element imprescindible per garantir el dret a aprendre durant l’estiu d’infants i adolescents....
30/05/2024 09:45h - 14:00h
Hub Social - C/ de Girona 34 interior, Barcelona
More information