Marta Polo

Marta Polo, llicenciada en pedagogia, ha destinat més de 17 anys a treballar amb infància en situació de vulnerabilitat a Espanya. Amb mestratge en Drets de la Infància i Cooperació per la Universitat Autònoma de Madrid, i experta en Disciplina Positiva, Marta ha combinat la feina d'atenció directa amb l'enfortiment institucional d'organitzacions socials.

Compromesa amb la infància i l'adolescència, Marta ha treballat en educació rural i ha creat processos transformadors pedagògics en contextos rurals. Gràcies a la seva formació en “Direcció i Gestió d'entitats sense ànim de lucre”, Marta Polo lidera l'estratègia pedagògica de Save the Children a nivell nacional generant canvis estructurals als programes institucionals.

A la Fundació Save the Children, ha impulsat la incorporació de noves metodologies d'educació viva per a la primera infància, processos de desenvolupament a l'equip educatiu a través del lideratge pedagògic, i el desenvolupament d'investigacions socials, generant coneixement sobre les metodologies més òptimes en la feina amb nens, nenes i adolescents.

Publications and videos

Events

It has been part of the following events