El llistat de reptes d’aquest anuari 2018 ha estat construït mitjançant un procés deliberatiu i de treball en seminari d’experts. Com empoderar les escoles complexes, com garantir unes transicions educatives d’èxit per a tothom, com enfortir la col·laboració entre l’escola i la família, com fer dels centres educatius organitzacions que aprenen, quines competències, tecnologies i usos han de conformar l’educació digital a les nostres escoles..., són alguns dels temes triats enguany.
Natàlia Llorente
Llicenciada en Economia per la Universitat Pompeu Fabra (UPF), màster en Formació del professorat per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i actualment cursant el Grau de Psicologia a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).
Ha treballat com a professora de secundària i com a formadora del professorat en processos d'acompanyament, assessorament i sessions formatives. Ha participat en comunitats d'aprenentatge internacionals sobre Learning Differences i Education Policy amb la xarxa Teach For All. Actualment és Directora a Catalunya de la fundació Empieza por Educar la qual té com a missió l'equitat educativa.
Els estudis d'economia li van fer entendre una part del funcionament de la societat; tanmateix, des de que es va submergir en el camp de l'educació està convençuda que aquesta és la clau que realment mou les persones.
Actualment és Coordinadora del projecte de l'Anuari dels reptes de l'educació a Catalunya 2017.
Projects
Involved in the initiative
News
Be informed