

PENTABILITIES is a project designed to foster students’ social and emotional skills in the classroom, using a series of digital and innovative tools. It is focused on secondary school students in a vulnerable situation.
Graduada en Humanitats (UPF), Màster de Formació del Professorat de Secundària amb especialització en Geografia i Història (UNED) i Màster en Estudis Comparatius de Literatura, Art i Pensament (UPF).
La seva trajectòria professional comença a l’aula, treballant en centres d’alta complexitat a la ciutat de Madrid i formant-se al programa d’inducció docent i estratègies per a la transformació educativa Empieza por Educar (ExE). Els vincles amb l’educació i l’equitat educativa la porten a col·laborar durant un temps amb projectes educatius a Hondures.
De tornada a Barcelona, treballa com a tècnica i coordinadora de projectes a la Fundació Bofill (Projecte Edcamp), a la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya i com a tècnica d’educació i joventut d’àmbit municipal. A més, és formadora de docents en estratègies educatives d’àmbit comunitari i col·labora amb diverses entitats culturals i educatives a Catalunya i a les Illes Balears.
Va retornar a la Fundació Bofill per a estar contacte amb les aules, dins l’equip d’implementació de Pentabilities, encarregat de mentoritzar i facilitar l’acompanyament dels docents i centres educatius que hi participen.
Actualment és mestra de secund[aria.
Involved in the initiative
PENTABILITIES is a project designed to foster students’ social and emotional skills in the classroom, using a series of digital and innovative tools. It is focused on secondary school students in a vulnerable situation.
“Educational Support. Accompanying to accelerate opportunities” is an innovative programme intended to make it possible for all children and teenagers to be as well-equipped as possible to have successful educational careers, no matter what their starting conditions are.
With the aim of helping to renew the debate on the school timetable, the Fundació Jaume Bofill and the Federació de Moviments de Renovació Pedagògica have compiled a document with proposals to define a new horizon of school hours for the country, reflecting the educational and social challenges of today.
El projecte es proposa reconèixer i donar suport als líders, agents de canvi i emprenedors educatius i les seves iniciatives, per estimular l’esperit de transformació de l'educació del país.
Related content