Neus Giménez

Graduada en Humanitats (UPF), Màster de Formació del Professorat de Secundària amb especialització en Geografia i Història (UNED) i Màster en Estudis Comparatius de Literatura, Art i Pensament (UPF).

La seva trajectòria professional comença a l’aula, treballant en centres d’alta complexitat a la ciutat de Madrid i formant-se al programa d’inducció docent i estratègies per a la transformació educativa Empieza por Educar (ExE). Els vincles amb l’educació i l’equitat educativa la porten a col·laborar durant un temps amb projectes educatius a Hondures.

De tornada a Barcelona, treballa com a tècnica i coordinadora de projectes a la Fundació Bofill (Projecte Edcamp), a la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya i com a tècnica d’educació i joventut d’àmbit municipal. A més, és formadora de docents en estratègies educatives d’àmbit comunitari i col·labora amb diverses entitats culturals i educatives a Catalunya i a les Illes Balears.

Ara retorna a la Fundació Bofill per a estar contacte amb les aules, dins l’equip d’implementació de Pentabilities, encarregat de mentoritzar i facilitar l’acompanyament dels docents i centres educatius que hi participen.