Devices, connectivity, guidance and basic training are not enough to ensure that the digitalisation of education promotes more effective learning and bridges the digital gap. This is why pedagogical designs are needed to help teachers and schools apply digital technologies with active and competent methodologies.
Albert Sangrà
Albert Sangrà és el director de la Càtedra UNESCO en Educació i Tecnologia per al Canvi Social a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). És investigador del grup consolidat Edul@b i professor catedràtic dels Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació. Actualment és també el director del Pla de Doctorats Industrials de la Generalitat de Catalunya. És membre de l’equip fundador de la UOC i ha estat mestre de primària i secundària.
Doctor en Pedagogia, investiga sobre els usos de les TIC en l'educació i la formació i, en particular, les polítiques, l'organització, la gestió i el lideratge en la implementació de l’educació online i la garantia de la seva qualitat, i en el desenvolupament professional docent per a l'ensenyament en línia.
Ha estat guardonat amb el Premi a l'Excel·lència en e-Learning 2015, atorgat pel World Education Congress, i també ha estat reconegut com EDEN Senior Fellow per l'European Distance and E-Learning Network.
Projects
Involved in the initiative
Publications and videos
Related content
News
Be informed