Con dispositivos, conectividad, orientaciones y capacitaciones básicas no es suficiente para asegurar que la digitalización de la educación sirve para impulsar un aprendizaje más efectivo y para reducir las brechas digitales. Por eso se necesitan diseños pedagógicos que ayuden a docentes y centros a aplicar las tecnologías digitales con metodologías activas y competenciales.
Albert Sangrà
Albert Sangrà és el director de la Càtedra UNESCO en Educació i Tecnologia per al Canvi Social a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). És investigador del grup consolidat Edul@b i professor catedràtic dels Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació. Actualment és també el director del Pla de Doctorats Industrials de la Generalitat de Catalunya. És membre de l’equip fundador de la UOC i ha estat mestre de primària i secundària.
Doctor en Pedagogia, investiga sobre els usos de les TIC en l'educació i la formació i, en particular, les polítiques, l'organització, la gestió i el lideratge en la implementació de l’educació online i la garantia de la seva qualitat, i en el desenvolupament professional docent per a l'ensenyament en línia.
Ha estat guardonat amb el Premi a l'Excel·lència en e-Learning 2015, atorgat pel World Education Congress, i també ha estat reconegut com EDEN Senior Fellow per l'European Distance and E-Learning Network.
Proyectos
Involucrados en la iniciativa
Publicaciones y videos
Contenido relacionado
Noticias
Estate informado