Ana Municio

Ana Municio, directora d'innovació educativa d'Escuela21, és mestra d'educació infantil i primària amb més de 25 anys d'experiència a les aules i cobrint diversos perfils de lideratge educatiu. Es va llicenciar en Psicopedagogia per la Universitat Oberta de Catalunya, i es va especialitzar en l'aplicació de la tecnologia digital en educació.

Ana té una àmplia experiència en la gestió de projectes tant en entorns educatius com al tercer sector. Actualment, a Escuela21 treballa en processos de suport pedagògic amb xarxes de centres educatius i en gestió de projectes amb fundacions dedicades a la innovació educativa. Prèviament, va formar part de la comissió d'innovació educativa a l’equip de titularitat de les Escoles de la Família Sa-Fa, per a la creació d’un model educatiu i transformació pedagògica dels 7 centres educatius.

És coautora de la guia Els Algorismes a examen. Per què AI en educació? de la Fundació Jaume Bofill i del llibre digital Calmar l'educació, paraules per a l'acció, d'Educació Oberta. Coordinadora temàtica dels monogràfics enTERA2.0 núm. 6 #CREAVITATenACCiÓ, i núm. 9 Resiliència Educativa de l'Associació Espiral, Educació i Tecnologia. A més de col·laborar amb articles pedagògics a diferents mitjans com Diari de l'Educació, Magisteri, SchoolRubric, Blog d'Avaluació de l'Agència Andalusa d'Avaluació Educativa, Informe d'Auditoria, Revista Educadors, Revista Comunicació i Pedagogia i Educació 3.0.

Sempre aprenent coses noves, és una apassionada de l'aplicació de metodologies d'equip per a la creativitat i la col·laboració. La seva involucració en diferents projectes ha facilitat una extensa xarxa de col·laboració i implicació en diferents associacions i empreses relacionades amb la innovació educativa.

Publicaciones y videos

Contenido relacionado