Eulàlia  Canet

Eulàlia Canet

Mestra d’educació primària i mentora digital al Gironès.

Co-fundadora i secretària de l’associació Vull Aprendre. Formadora de robòtica i recursos digitals per l’associació Rosa Sensat, l’ICE de la UB i altres entitats. Traductora de les targetes de Scratch.

Aficionada a la bona cuina, les passejades per la natura i el temps en família.

"M'interessen especialment les noves tecnologies aplicades a l'educació. Sóc avaluadora Toolbox d'Aplicacions Educatives. Darrerament experimento amb la Realitat Augmentada especialment a l'àrea de Ciències. He fet les meves primeres passes en el món de la gamificació i n'he pogut observar el seu gran impuls catalitzador del procés d'aprenentatge. M'agradaria ser la mestra de tots, donar veu a totes les realitats de l'aula. Per tal de millorar, vaig formant-me en atenció a infants amb Altes Capacitats."

Què vull solucionar?

• Aprenentatge personalitzat
  • Innovació didàctica
  • Competències creatives, digitals i comunicatives