Clara Bassols Rheinfelder

Clara Bassols Rheinfelder és, des del 2015, directora de la Fundació Bertelsmann, filial de la fundació alemanya, Bertelsmann Stiftung.

Amb el lema 'Per l'ocupació juvenil', la fundació treballa en dos projectes complementaris. Mitjançant el projecte d'orientació professional coordinada, recolza els centres educatius a través d'assessorament, eines i metodologies en l'orientació professional dels adolescents. El segon projecte té com a objectiu contribuir a una formació professional dual de qualitat a Espanya. Ha impulsat i lidera l'Aliança per a la FP Dual, xarxa que compta amb prop de 1.000 empreses, centres educatius i altres institucions compromeses amb la introducció i la difusió d'una FP Dual de qualitat a Espanya.

Amb anterioritat a la seva incorporació a la Fundació Bertelsmann, Bassols va treballar molts anys com a advocada laboralista en diverses bufetes internacionals, així com en un grup empresarial multinacional, en què va exercir diferents responsabilitats al departament jurídic i al de Recursos Humans.

Actos

Ha formado parte de los siguientes actos