

Treball conjunt amb els centres escolars per a la millora de les relacions i el vincle entre família i escola, partint de la hipòtesi que el vincle família?escola ben treballat reverteix en la millora del resultats de l'alumnat.
Jordi Collet Sabé, sociòleg, educador social, i professor titular de sociologia de l’educació a la Universitat de Vic (UVic).
Involucrados en la iniciativa
Treball conjunt amb els centres escolars per a la millora de les relacions i el vincle entre família i escola, partint de la hipòtesi que el vincle família?escola ben treballat reverteix en la millora del resultats de l'alumnat.
Municipis contra la segregació escolar, és un treball que recull les experiències de sis municipis catalans (Mataró, Olot, Manlleu, Terrassa, Girona i Valls) els quals al llarg dels darrers anys han desplegat amb diferents característiques i intensitat polítiques educatives de lluita contra la segregació.
Contenido relacionado
Ha formado parte de los siguientes actos
Què podem fer des dels centres educatius per augmentar i millorar la quantitat i la qualitat dels vincles entre els docents i les famílies? Millors vincles, millors...
05/05/2015 16:00h - 17:00h
Más información
Estate informado