Javier Elzo Imaz

Javier Elzo Imaz, professor catedràtic de sociologia a la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia de la Universitat de Deusto. Director de l’Equip d'Estudi dels Valors de la Universitat de Deusto, president del Fòrum Deusto, membre del Steering Committee del European Values Study i investigador en l'European Values Study i en el World Values Survey. La seva tasca com a investigador social se centra preferentment en les àrees de: sistemes de valors i de la religió com a fenomen socio cultural; sociologia de la joventut; sociologia de la violència juvenil; i epidemiologia i sociologia de la drogaddicció.