![Cataluña tiene un reto pendiente en el aprovechamiento de la investigación para liderar el sistema educativo y responder a los retos vinculados con la educación. ¡Apostamos por la investigación para mejorar la educación del país! Cataluña tiene un reto pendiente en el aprovechamiento de la investigación para liderar el sistema educativo y responder a los retos vinculados con la educación. ¡Apostamos por la investigación para mejorar la educación del país!](https://fundaciobofill.cat/uploads/images/a/k/i/3ce-logo_380px_blanc_01_cast.png)
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Cataluña tiene un reto pendiente en el aprovechamiento de la investigación para liderar el sistema educativo y responder a los retos vinculados con la educación. ¡Apostamos por la investigación para mejorar la educación del país!
Mercè Gisbert Cervera és doctora en Pedagogia i professora titular del departament de Pedagogia de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, especialista en TIC’s aplicades a l’Educació. També és coordinadora del grup de recerca ARGET consolidat. Ha coordinat diversos projectes de recerca sobre TIC i educació: GET, PupitreNet (MCYT), DUCANET (MECD), SIMUL@, entre d’altres, i actualment coordina el Doctorat eruniversitari oficial en Tecnologia Educativa: eLearning i Gestió del Coneixement (UM, UIB, UdL, URV). Des de 1995 ha ocupat diversos càrrecs de gestió.
Involucrados en la iniciativa
Cataluña tiene un reto pendiente en el aprovechamiento de la investigación para liderar el sistema educativo y responder a los retos vinculados con la educación. ¡Apostamos por la investigación para mejorar la educación del país!
El llistat de reptes d’aquest anuari 2018 ha estat construït mitjançant un procés deliberatiu i de treball en seminari d’experts. Com empoderar les escoles complexes, com garantir unes transicions educatives d’èxit per a tothom, com enfortir la col·laboració entre l’escola i la família, com fer dels centres educatius organitzacions que aprenen, quines competències, tecnologies i usos han de conformar l’educació digital a les nostres escoles..., són alguns dels temes triats enguany.
El projecte es proposa reconèixer i donar suport als líders, agents de canvi i emprenedors educatius i les seves iniciatives, per estimular l’esperit de transformació de l'educació del país.
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