![Quina aportació pot fer la reflexió i la pràctica pedagògica a la solució dels problemes que les dades PISA posen sobre la taula? Quines accions poden implementar-se a l’aula i al centre educatiu per a millorar la qualitat dels aprenentatges? Quina aportació pot fer la reflexió i la pràctica pedagògica a la solució dels problemes que les dades PISA posen sobre la taula? Quines accions poden implementar-se a l’aula i al centre educatiu per a millorar la qualitat dels aprenentatges?](https://fundaciobofill.cat/uploads/images/n/2/c/5jc-de_pisa_a_laaaaula_logo.png)
![Quina aportació pot fer la reflexió i la pràctica pedagògica a la solució dels problemes que les dades PISA posen sobre la taula? Quines accions poden implementar-se a l’aula i al centre educatiu per a millorar la qualitat dels aprenentatges? Quina aportació pot fer la reflexió i la pràctica pedagògica a la solució dels problemes que les dades PISA posen sobre la taula? Quines accions poden implementar-se a l’aula i al centre educatiu per a millorar la qualitat dels aprenentatges?](https://fundaciobofill.cat/uploads/images/2/l/4/94s-de_pisa_a_laaaaula_img_L.png)
Quina aportació pot fer la reflexió i la pràctica pedagògica a la solució dels problemes que les dades PISA posen sobre la taula? Quines accions poden implementar-se a l’aula i al centre educatiu per a millorar la qualitat dels aprenentatges?
Jordi Ibàñez, IES Eduard Fontserè.
Involucrados en la iniciativa
Quina aportació pot fer la reflexió i la pràctica pedagògica a la solució dels problemes que les dades PISA posen sobre la taula? Quines accions poden implementar-se a l’aula i al centre educatiu per a millorar la qualitat dels aprenentatges?
Aquest cicle de debats es va realitzar en paral·lel a l’emissió de la sèrie “Mestres” de TV3, i continua les reflexions del document "El compromís ètic del professorat", fruit d'un procés participatiu impulsat per la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica.
Contenido relacionado
Estate informado