Peggy Levitt

Peggy Levitt, professora associada al Departament de Sociologia del Wellesley College (Estats Units) i investigadora al Centre Hauser per a Organitzacions no Lucratives i al Centre Weatherhead per a les Relacions Internacionals de la Universitat de Harvard. Membre del Comitè de Direcció del Consell de Recerca en Ciències Socials del Grup de Treball sobre Globalització i Religió. Autora de nombrosos articles i llibres. D'aquests darrers destaquem The Transnational Villagers (Els veïns transnacionals), en el qual s'exploren les potents connexions familiars, polítiques i religioses que hi ha entre un barri de la Republica Dominicana (Miraflores) i un barri de Boston (Jamaica Plain). En ell s'examinen les vies com aquells lligams transformen la vida del lloc d'origen i del lloc d'acollida.